DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata
-
Obaj kierowcy Haasa skorzystają na karze Sainza
-
Alpine znów na szarym końcu
-
Hadjar: naprawdę chcę powalczyć o powrót do punktów

Ostatnia aktywność
30.03.2023 08:30
0
Ja również tęsknię za tym malowaniem oraz za ubiorem mechaników i ich kaskach, w których można było się oglądać jak w lustrze. Do dziś nie mogę zrozumieć dlaczego to Mercedes dostał przydomek 'Srebrne Strzały'. Dla mnie prawdziwą, jedyną w swoim rodzaju i niepowtarzalną 'Srebrną Strzałą' był właśnie McLaren, a gdy skojarzę te wspomnienia z dźwiękiem V8 to nadal mam gęsią skórkę. Kolejną rzeczą której mi strasznie brakuje to tankowanie podczas wyścigu- pod kątem strategii wyścigowej dzisiejsze wyścigi są bardzo przewidywalne. Wtedy to się działo!
Przejdź do wpisu Norris chciałby powrotu do malowania McLarena z czasów Vodafone
20.11.2022 09:43
0
Ja uważam że Max chciał sam zakomunikować przez radio że teraz pora żeby zapracować na wicemistrzostwo dla Checo. Wtedy cały świat by zobaczył jaki to z niego zajebisty przyjaciel, kolega zespołowy. Niestety został do tego zmuszony i zwyczajnie nie wykonał polecenia. To tak jakbyś był głodny a oni wkręcili Ci głowę w imadło, podstawili kiełbasę pod nosem i mówili żebyś zjadł. Uwierz mi że odechciało by Ci się tego jedzenia. Nigdy nie byłem zwolennikiem Maxa choć trzeba przyznać że talentu mu nie brakuje. Nie lubię jego arogancji i tego że pcha się wszędzie na siłę zmuszając rywala by odpuścił i zrobił mu miejsce bo dwóch by się w tym zakręcie nie zmieści. Na szczęście w tym sezonie sędziowie poszli po rozum do głowy i zaczęli takie zachowania karać. W zeszłym roku nie wygrał by majstra gdyby sędziowie go karali za takie zachowanie. Wydaje mi się że pod lupę powinny być brane nie tylko incydenty w których doszło do kontaktu ale i takie w których kontaktu nie było a rywal ewidentnie usiłował dopuścić do kontaktu by rywal że strachu przed roztrzaskaniem bolidu zjechał mu z drogi.
Przejdź do wpisu Verstappen, Perez, Horner i Marko skomentowali niezrealizowane team orders
26.03.2022 00:31
0
Widać że autor artykułu niema pojęcia o mechanice i wyciąga z wypowiedzi Helmuta Marko nieprawidłowe wnioski. "W zbiorniku paliwa zrobiło się podciśnienie" - w trakcie wyścigu gdy samochód zużywa paliwo miejsce wyssanego ze zbiornika paliwa zastępuje powietrze. Kolokwialnie mówiąc zazwyczaj w korku wlewu paliwa jest odpowietrznik. Gdyby jakimś trafem ten odpowietrznik się zatkał to dochodziłoby do sytuacji w której robi się podciśnienie i może nawet zassać zbiornik o ile jest wykonany z elastycznego materiału. Jeżeli zbiornik jest sztywny, wzmocniony przegrodami to w pewnym momencie dojdzie do takiej sytuacji że pomimo iż paliwo znajduje się w zbiorniku zwykła pompa wirnikowa nie będzie w stanie go zassać. Z racji występujących przeciążeń podczas hamowania i pokonywania zakrętów wymagane jest lekkie podciśnienie by paliwo zbytnio nie tańcowało po zbiorniku i nie dochodziło do przerw w dostawie ale w tym wypadku inżynierowie RedBulla chyba całkiem zapomnieli o tym aspekcie. Na krótkich przejazdach gdy w treningach co kilka okrążeń auto było dotankowywane problem nie występował ale na dystansie całego wyścigu już tak. W kwalifikacjach z resztą jeżdżą praktycznie na oparach i problem nie występuje bo zbiornik co chwilę jest otwierany i w trakcie tankowania samoistnie się odpowietrza.
Przejdź do wpisu Red Bull rozwiązał problem w układzie paliwa przed GP Arabii Saudyjskiej